Izbaudiet bezmaksas piegādi iekšzemes pasūtījumiem virs 50 EUR

Izbaudiet bezmaksas piegādi iekšzemes pasūtījumiem virs 50 EUR

I. PERSONAS DATU APSTRĀDES POLITIKA

1.1. Blackflower Retail Latvia SIA, vienotais reģistrācijas numurs 40203546471 (turpmāk – Uzņēmums) piemērotā personas datu apstrādes politika (turpmāk – Privātuma politika) nodrošina fizisko personu – šīs “Vietnes” “datu subjektu” (turpmāk tekstā). uz kā “Vietni”) – informācija par personas datu apstrādes mērķi, juridisko pamatu, apjomu, aizsardzību, kā arī apstrādes periodu datu saņemšanas brīdī, apstrādājot datu subjekta personas datus. .

1.2. Pirms pasūtījuma veikšanas, lūdzu, rūpīgi izlasiet Politiku. Laiku pa laikam mēs varam veikt izmaiņas Politikā, lūdzu, atkārtoti izlasiet to pirms atkārtotu pirkumu veikšanas.

1.3. Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu personas dati ir jebkura informācija, ko var izmantot personas identificēšanai, tāpat kā jebkura informācija par jau identificētu personu. Izmantojot mūsu Vietnes pakalpojumus, jūs sniedzat mums savus personas datus, tiesības tos apstrādāt un izmantot saskaņā ar Privātuma politikā un "Lietošanas noteikumos" (turpmāk tekstā "Noteikumi") izklāstītajiem noteikumiem. ).

1.4. Mēs esam apņēmušies aizsargāt mūsu klientu un vietnes apmeklētāju, tostarp jūs, privātumu un drošību.

1.5. Izmantojot mūsu vietnes pakalpojumus, jūs esat mums uzticējušies. Mēs to pilnībā novērtējam un cienām jūsu datu privātuma un konfidencialitātes nozīmi.

1.6. Mēs ievērojam personas datu minimizēšanas principu – nepieprasām, neapkopojam un neapstrādājam personas datus, kas nav nepieciešami mērķa – preču, pakalpojumu vai informācijas iegādei – sasniegšanai.

1.7. Mēs cienām jūsu privātumu un darām visu iespējamo, lai jūsu personas informācija būtu drošībā. Mēs neatļaujam nevēlamus sūtījumus un nekādā gadījumā nepārdosim, neiznomāsim vai nepārdosim jūsu datus (vārds, adrese, e-pasta adrese utt.) trešajām personām.

1.8. Informācijas izpaušana trešajām personām var tikt veikta tikai uz likumīga pieprasījuma, līguma pamata vai ar jūsu piekrišanu, piemēram, veicot pirkumu līzingā.

1.9. Jūs esat atbildīgs par informācijas precizitāti, veicot pasūtījumu vai sazinoties ar klientu atbalsta dienestu. Jūs to apstiprināt jūs esat vismaz 18 gadus vecs , kā arī apņematies neveikt nekādas darbības pret Vietnes drošību.

1.10. Mēs neesam atbildīgi par neprecīziem, nepilnīgiem vai kļūdainiem jūsu sniegtajiem datiem.

1.11. Izmantojot mūsu Vietni un/vai iegādājoties preces un/vai pakalpojumus, jūs apstiprināt, ka saprotat Politiku un piekrītat sekot tās izmaiņām.

1.12. Ja jūs nepiekrītat šai politikai vai noteiktām definīcijām, lūdzu, neizmantojiet mūsu vietnes pakalpojumus.

II. UZŅĒMUMS UN TĀ KONTAKTINFORMĀCIJA

2.1. Personas datu apstrādes uzņēmums ir Uzņēmums, juridiskā adrese: Rīga, Maltas iela 22 - 52, LV-1063, Latvija.

2.2. Sabiedrības kontaktinformācija (e-pasts) par jautājumiem, kas saistīti ar personas datu apstrādi, kā arī datu subjektu pieprasījumu iesniegšanai un ziņošanai par iespējamiem datu aizsardzības pārkāpumiem: info@scandaltoys.lv.

III. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

3.1. Personas dati ir jebkura informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu.

3.2. Privātuma politika attiecas, lai nodrošinātu konfidencialitātes un personas datu aizsardzību attiecībā uz visiem datu subjektiem, tostarp tādām grupām (turpmāk kopā “klienti”):

  • fiziskas personas – Sabiedrības klienti (t.sk. potenciālie, bijušie un esošie), to pārstāvji, nekustamo īpašumu īpašnieki un citas iesaistītās personas;
  • fiziskas personas – Sabiedrības klientu (juridisko personu) pārstāvji, kontaktpersonas;
  • Sabiedrības telpu apmeklētājiem, tai skaitā tiem, kuri ir pakļauti videonovērošanai;
  • Sabiedrības pārvaldīto vietņu apmeklētāji;
  • personas, kuru personas dati tiek pakļauti apstrādei sociālajos tīklos saistībā ar Sabiedrības veiktajām darbībām.

3.3. Uzņēmums uzrauga klientu konfidencialitātes un personas datu aizsardzību, respektē klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem – Personas datu apstrādes likumu, Eiropas Savienības regulas 2016/679. Eiropas Parlamenta un ES Padomes 2016. gada 27. aprīļa par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – regula) un citiem piemērojamiem tiesību aktiem, kas attiecas uz personas datu apstrādi un to brīvu apriti. privātuma un datu apstrādes jomā.

3.4. Privātuma politika attiecas uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē klients sniedz personas datus (personīgi, Sabiedrības mājaslapās, elektroniski, papīra formātā vai telefoniski).

3.5. Sabiedrība, apstrādājot datus, ievēro šādus datu apstrādes pamatprincipus:

  • likums un taisnīgums;
  • caurspīdīgums;
  • mērķa ierobežojums;
  • atbilstība (datu samazināšana līdz minimumam);
  • precizitāte;
  • uzglabāšanas limits;
  • integritāte un konfidencialitāte;
  • atbildība.

IV. PERSONAS DATU APSTRĀDES MĒRĶIS

4.1. Uzņēmums apstrādā personas datus šādiem mērķiem:

  • sniegt un pārdot pakalpojumus;
  • identificēt klientu;
  • sastādīt un slēgt līgumu;
  • pildīt līgumsaistības;
  • izstrādāt jaunus pakalpojumus;
  • komerciālos nolūkos – reklamēšanai un pakalpojumu izplatīšanai;
  • klientu apkalpošanai;
  • izskatīt iebildumus vai pretenzijas (sūdzības);
  • pārvaldīt maksājumus;
  • par parādu atdošanu un piedziņu;
  • par interneta vietņu un mobilo aplikāciju tehnisko atbalstu un pilnveidošanu;
  • uzņēmējdarbības plānošanai un biznesa analīzei;
  • klientu drošībai, Sabiedrības īpašuma aizsardzībai;
  • citiem īpašiem mērķiem.

4.2. Sabiedrība var apstrādāt datus arī citiem ar sākotnējo mērķi saderīgiem mērķiem, nodrošinot attiecīgās datu subjekta tiesības.

V. PERSONAS DATU APSTRĀDES TIESISKAIS PAMATS

5.1. Uzņēmums apstrādā klienta personas datus, galvenokārt balstoties uz šādiem juridiskiem pamatiem:

  • līguma noslēgšanai un izpildei – lai pēc klienta pieprasījuma noslēgtu līgumu un nodrošinātu tā izpildi (ar līgumu saprot arī mutisku vienošanos par pakalpojuma iegādi);
  • ievērot tiesību aktus – lai izpildītu noteiktu Sabiedrības pienākumu saskaņā ar saistošu ārējo tiesību aktu;
  • ar datu subjekta piekrišanu;
  • leģitīmajās (leģitīmajās) interesēs – realizēt leģitīmās intereses, kas izriet no starp Sabiedrību un klientu pastāvošām saistībām vai noslēgtā līguma, vai citām Sabiedrības vai trešās personas leģitīmajām (leģitīmajām) interesēm.

5.2. Sabiedrības leģitīmās (leģitīmās) intereses ir:

  • komercdarbības īstenošana;
  • klienta identitātes identifikācijas pārbaude pirms individuālo pakalpojumu sniegšanas;
  • līgumsaistību izpilde;
  • no klientiem saņemto pieteikumu un pakalpojumu sniegšanas pieteikumu saglabāšana;
  • pakalpojumu attīstība un attīstība;
  • savu pakalpojumu reklamēšana, nosūtot komerciālus ziņojumus;
  • citu ziņojumu sūtīšana par līguma izpildes gaitu un būtiskiem notikumiem, kas ietekmē līguma izpildi, kā arī klientu aptauju veikšana par pakalpojumiem un viņu pieredzi to izmantošanā;
  • pret Sabiedrību vērstu krāpniecisku darbību novēršana;
  • korporatīvās pārvaldības, finanšu un uzņēmējdarbības uzskaites un analīzes nodrošināšana;
  • efektīvu uzņēmuma vadības procesu nodrošināšana;
  • pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana un uzlabošana;
  • maksājumu vadība;
  • videonovērošanas ieviešana komercdarbības drošībai;
  • sabiedrības informēšana par savu darbību;
  • citas Sabiedrības noteiktās leģitīmās intereses.

VI. PERSONISKĀS INFORMĀCIJAS AIZSARDZĪBA

6.1. Sabiedrība aizsargā klienta datus, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ņemot vērā pastāvošos konfidencialitātes riskus un Sabiedrības saprātīgi pieejamos organizatoriskos, finansiālos un tehniskos resursus, tai skaitā šādus drošības pasākumus:

  • ugunsmūris;
  • Ielaušanās novēršanas un atklāšanas programmatūra;
  • citas aizsardzības metodes atbilstoši mūsdienu tehnoloģiju attīstības iespējām.

6.2. Informācijas (t.sk. personas datu) aizsardzības tehnoloģiskie un organizatoriski pasākumi ir paredzēti Sabiedrības informācijas drošības un informācijas sistēmu lietošanas iekšējos noteikumos.

VII. PERSONAS DATU SAŅĒMĒJU KATEGORIJAS

7.1. Uzņēmums trešajām personām neizpauž klienta personas datus vai pakalpojumu sniegšanas un līguma darbības laikā iegūto informāciju, tajā skaitā informāciju par saņemtajām precēm un pakalpojumiem, izņemot šādus gadījumus:

  • saskaņā ar klienta skaidru un nepārprotamu piekrišanu;
  • personas datu apstrādei, iesaistot personas datu apstrādātāju (apstrādātāju) saskaņā ar noslēgto līgumu;
  • saskaņā ar Sabiedrības vai trešās personas (kurai dati tiks nodoti) leģitīmajām interesēm, nodrošinot samērīgumu, lai saglabātu līdzsvaru starp datu subjekta tiesībām un interesēm, pēc amatpersonu saprātīga pieprasījuma, kas paredzēts ārējā tiesību aktā. rīkojas ārējos tiesību aktos noteiktajā veidā un apjomā;
  • ārējos tiesību aktos paredzētos – Sabiedrības leģitīmo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi Sabiedrības leģitīmās intereses.

VIII. PERSONAS DATU PĀRDOŠANA

8.1. Sabiedrība nenodod personas datus trešajām personām, izņemot tiktāl, cik tas ir pamatoti nepieciešams komercdarbības īstenošanai, nodrošinot, ka attiecīgās trešās personas saglabā personas datu konfidencialitāti un nodrošina atbilstošu aizsardzību.

8.2. Sabiedrībai ir tiesības nodot personas datus piegādātājiem, apakšuzņēmējiem, Sabiedrības stratēģiskajiem partneriem un citām personām, kas palīdz Sabiedrībai un tās klientiem komercdarbības veikšanā – lai nodrošinātu atbilstošu sadarbību. Tomēr šādos gadījumos Sabiedrība pieprasa, lai datu saņēmēji apliecinātu savu nodomu saņemto informāciju izmantot tikai tiem nolūkiem, kādiem dati tika nodoti, un saskaņā ar piemērojamo tiesību aktu prasībām.

IX. PERSONAS DATU APSTRĀDES TERITORIJA

9.1. Sabiedrība apstrādā personas datus Eiropas Savienībā/Eiropas Ekonomikas zonā (ES/EEZ), tomēr atsevišķos gadījumos dati var tikt pārsūtīti un apstrādāti valstīs ārpus ES/EEZ.

9.2. Personas datu pārsūtīšanu un apstrādi var veikt ārpus ES/EEZ, ja tam ir tiesisks pamats, proti, lai izpildītu juridisku pienākumu, noslēgtu vai izpildītu līgumu, vai ar datu subjekta piekrišanu, un ievērojot nepieciešamos drošības pasākumus. Pēdējie ietver, piemēram:

  • noslēgtais līgums, tajā skaitā ar Eiropas Komisijas lēmumu apstiprināti tipveida līguma noteikumi vai citi noteikumi, rīcības kodekss, sertifikāti u.c., saskaņā ar regulu apstiprināti akti;
  • saņēmējs atrodas valstī ārpus ES/EEZ, bet kura saskaņā ar Eiropas Komisijas lēmumu nodrošina nepieciešamo datu aizsardzības līmeni.

X. PERSONAS DATU UZGLABĀŠANAS PERIODS

10.1. Sabiedrība nosaka personas datu glabāšanas noteikumus, ņemot vērā šādus kritērijus:

  • personas datus glabā vismaz tik ilgi, cik nepieciešams to apstrādes mērķa sasniegšanai;
  • personas datus glabā vismaz tiesību aktos noteikto laiku;
  • personas dati tiek glabāti vismaz tik ilgi, kamēr konkrēta persona var iesniegt Sabiedrībai juridiskas prasības un/vai uzsākt tiesvedību – lai nodrošinātu pierādījumu drošību.

10.2. Pēc iepriekš minēto apstākļu izbeigšanās Sabiedrība dzēš vai anonimizē klienta personas datus.

XI. DATU SUBJEKTA TIESĪBAS

11.1. Klientam ir tiesības saņemt tiesību aktos norādīto informāciju, kas saistīta ar viņa datu apstrādi.

11.2. Saskaņā ar tiesību aktiem klientam ir tiesības pieprasīt no Sabiedrības piekļuvi saviem personas datiem, papildināt, labot, dzēst vai ierobežot apstrādi attiecībā uz klientu, iebilst pret apstrādi (tai skaitā veikto personas datu apstrādi). pamatojoties uz Sabiedrības leģitīmajām interesēm ), kā arī ir tiesības uz datu pārnesamību. Šīs tiesības ir īstenojamas, ievērojot tiesību aktos noteiktos ierobežojumus.

11.3. Klients var iesniegt lūgumu īstenot savas tiesības šādos veidos:

  • rakstiski – izmantojot pasta piegādi uz Sabiedrības adresi:
    Rīga, Maltas iela 22 - 52, LV-1063, Latvija;
  • elektroniskā veidā – nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu dokumentu uz e-pasta adresi (e-pastu): info@scandaltoys.lv.

11.4. Saņemot klienta lūgumu īstenot savas tiesības, Sabiedrība salīdzina personas datus ar klienta identifikāciju, izskata un izpilda pieprasījumu atbilstoši tiesību aktiem.

11.5. Uzņēmums sniedz klientam atbildi uzticamā veidā, kas nodrošina personas identifikāciju.

11.6. Datu subjektam sniedzamās informācijas apjoms var tikt ierobežots, lai novērstu nelabvēlīgu ietekmi uz citu personu (t.sk. Sabiedrības darbinieku, citu datu subjektu) tiesībām un brīvībām.

11.7. Sabiedrība plāno nodrošināt personas datu precizitāti un paļaujas uz saviem klientiem, piegādātājiem un citām trešajām personām, kas nodod personas datus par pārsūtīto personas datu pilnīgumu un pareizību.

XII. KLIENTA PIEKRĪŠANA DATU APSTRĀDEI UN TIESĪBAS ATSAUKT PIEKRITU

12.1. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu datu apstrādei tādā pašā veidā, kādā tika dota piekrišana un/vai iesniedzot atsevišķu iesniegumu. Šajā gadījumā datu apstrāde, kuras pamatā ir iepriekš dota piekrišana konkrētam mērķim, vairs netiek veikta.

12.2. Piekrišanas atsaukšana neietekmē datu apstrādi, kas tika veikta laikā, kad klienta piekrišana bija spēkā.

12.3. Atsaucot piekrišanu, klients nevar pārtraukt datu apstrādi, ko Uzņēmums veic saskaņā ar citiem tiesiskajiem pamatiem.

12.4. Studentu fotogrāfiju izmantošana informatīvajos materiālos, mājaslapā, šo fotogrāfiju publiska izmantošana Biedrības telpās vai jebkādā citā veidā ir atļauta pēc tam, kad saskaņā ar Nolikuma 13.punktu studenta pārstāvis informēts un pret fotogrāfiju izmantošanu norādītajam mērķim iebildumi netiek saņemti.

XIII. KOMERCIĀLĀS ZIŅAS

13.1. Saziņu par komerciāliem ziņojumiem par Uzņēmuma un/vai trešo personu un citu pakalpojumu pakalpojumiem, tieši ar saņemto nesaistīto ziņojumu pakalpojumu sniegšanu (piemēram, klientu aptaujas) Sabiedrība veic saskaņā ar ārējiem tiesību aktiem vai ar klienta piekrišanu.

13.2. Komunikāciju, tai skaitā attiecībā uz komerciāliem ziņojumiem, Sabiedrība var veikt, izmantojot automātiskās ierīces tālruņa numura izsaukšanai vai elektroniskajai saziņai.

13.3. Klients dod piekrišanu komerciālo ziņojumu saņemšanai no Sabiedrības un/vai tā partneriem klātienē – rakstiski Sabiedrības atrašanās vietas adresē, attālināti – Sabiedrības mājaslapā un mobilajās aplikācijās, vai citā vietā, kur Sabiedrība organizē mārketinga aktivitātes. .

13.4. Klienta dotā piekrišana komerciālo paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz piekrišanas atsaukšanai (arī pēc pakalpojuma līguma izbeigšanās). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmāku komerciālu paziņojumu saņemšanas jebkurā no šiem veidiem:

  • paziņojot uz e-pasta adresi (e-pastu) contact@scandal.sex;
  • iesniedzot Sabiedrībai rakstisku pieteikumu;
  • izmantojot komerciālā ziņojumā sniegto automātisko iespēju atteikties no turpmākas šādu ziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās hipersaites attiecīgā e-pasta apakšā.

13.5. Uzņēmums pārtrauc komerciālu ziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts attiecīgais klienta pieprasījums.

13.6. Klients, izsakot savu viedokli aptaujās un norādot savu kontaktinformāciju (e-pasta adresi, tālruņa numuru), piekrīt, ka Sabiedrība var sazināties ar viņu, izmantojot norādīto kontaktinformāciju par klienta sniegto vērtējumu.

XIV. TĪMEKĻA VIETAS APMEKLĒŠANA UN SĪKDEKĻU APSTRĀDE

14.1. Sabiedrības interneta lapās var tikt izmantoti speciāli interneta marķieri (sīkdatnes), par kurām mājaslapā tiek ievietots informatīvs ziņojums.

14.2. Speciālie interneta marķieri ir mazi faili, kurus interneta lapas nosūta pārlūkprogrammai (interneta pārlūkprogrammai), lai identificētu lietotāju un atvieglotu viņam interneta lapas lietošanu. Pārlūkprogrammas var konfigurēt tā, lai tās brīdinātu klientu par sīkdatņu izmantošanu un ļautu izvēlēties, vai klients piekrīt tās pieņemt. Sīkdatņu atteikums neliedz klientam izmantot vietni, taču tas var ierobežot viņa iespējas izmantot vietni.

14.3. Sabiedrības tīmekļa vietnē var būt hipersaites uz trešo personu (Sabiedrības partneru) tīmekļa vietnēm, kas nosaka savus personas datu izmantošanas un aizsardzības noteikumus, par kuru pilnīgumu un pareizību Uzņēmums nav atbildīgs.

XV. GALĪGIE NOSACĪJUMI

15.1. Šī Privātuma politika var tikt pārskatīta un grozīta, par ko Uzņēmums, ja iespējams, ir paredzējis informēt datu subjektus saprotamā un pieejamā veidā.